الأربعاء، 13 يونيو 2012

محتاجه رايكو ..؟ + تحديث

بفكر اخلي القصص الطويله في مدونه لوحدها .... يبقي مثلا قصص وصف الاحساس غير وصف الاحساس
..
ايه رايكو ..
من الواضح ان الفكره مش حلوه ..اوك خليها وصف الاحساس بس .. انا كنت عايزه تبقي القصه علي بعضها يعني ال يقراها ما يدوخش عليها بس خلاص طالما كده احسن خلينا هنا احسن
وصف الاحساس
تحياتي

هناك 7 تعليقات:

ظلالي البيضاء يقول...

وصف الإحساس ..
أنا لست مع جعل مدونة منفصلة للقصص الطويلة لئلا تكثر المدونات التي نتابعها ففيما نتابعه كثرة كافية وافية ..
تحيتي لك أم محمود

;كارولين فاروق يقول...

مافيش مانع ولو في مانع
يبقي مافيش مانع هههههههه
اللي انتي ترتحيله اعمليه
واحنا معاكي
تحياتي

كف عاليا يقول...

مش عارفة بجد لان لى صديقة لديها مدونتين وبصراحة بفتكر واحدة وانسى الاخرى فى المرور عليها جمعهيهم كلهم فى مسمى واحد وده يرجع اليك حبيبتى

P A S H A يقول...

لا أحبذ .

غُفرَانْ يقول...

صباحك طهر ~
مدونة واحدة أفضل تجمعي فيها كل كتاباتك و تركزي في مكان واحد
واحنا كمان نركز معاكِ ^^" !
طبتِ ~

د.ريان يقول...

صباحكِ خير وصف لااحساس

اممممممم انا من رأيي المتواضع ياوصف

أنه تخليها في المدونة هنا لأنه ماشاء الله الان عندك 3 مدونات

ولو كثرت حانضيع في متابعتها ومش حانعرف جديدكِ فين

خليها هنا وحلو التنوع في المواضيع مرة خواطر ومرة قصة ومرة ذكريات

زي طريقة بوح الخواطر عندي


ولكن ممكن تفتحي قسم بالمدونة هنا وتسميه قصص وصف الاحساس

لو عاوزة تجديد يعني

بس لما تكون القصص هنا باحس انو عليها إقبال أكثر

وبس ياستي :)

يومكِ خير وطيبة

دمتم بكل ود

حنين محمد يقول...

مساء الغاردينيا وصف
امممم بلاش مدونة والنبي هههههه دنا مش عارفة الحق
بشوف انها هنا وتعملي قسم لقصصك بيكون اسهل لمتابعينك
وبالتوفيق ياام حودة حبيبي :) "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
Reemaas