الاثنين، 30 أبريل 2012

اعلان في علبه الوان ..!!

ترددت كتير ان اكتب الموضوع ده
هو باختصار انا مشاركه في كتاب اليكتروني اسمه علبه الوان
القصه اسمها من داخل رحم امي احدثكم
الكتاب هنا
www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.goodreads.com%2Fbook%2Fshow%2F13624455&h=FAQF6tP3u

او هنا
www.facebook.com/events/431677413512681/
ياريت لو حد قراها يقول رايه
وشكرا
وصف الاحساس
تحياتي

هناك 8 تعليقات:

مصطفى سيف الدين يقول...

دي فرصة سعيدة انا مشارك في نفس الكتاب :)

دعاء يقول...

عزيزتي وصفْ ..

علمتُ بالكتابِ من عندِ الأستاذ مصطفى ،
فهو أيضًا مشاركْ ..

و سأرى القصة الآن ،
و أخبركِ رأيي فيها ..
:)

هامش : أنتظرُ رأيكِ في قصتي " الموعدُ الأوّلْ " ..

دمتِ بحبْ ..

تحيآاتي لكِ ..

د.ريان يقول...

مساء العطر والجمال

ياريت كان عندي حساب في الفيس بوك

بس متأكد أنها رائعة لأن وصف من كتبتها

واتعودنا منكِ كل رائع سيدتي

دمتم بكل ود

وصف الاحساس يقول...

د / مصطفي
انا الاسعد والله
نورتني جدا
تحياتي

وصف الاحساس يقول...

دعاء
مستنيه رايك
علي فكره قريت القصه وكتبتلك رايي
نورتيني جدا
تحياتي

وصف الاحساس يقول...

د ريان
ده من سوء حظي اكيد
كنت اتمني لو تقدر تقراها
نورتني جدا
تحياتي

محطات ثقافية يقول...

تجربة كتب النت تجربة رائدة جدا يسعدني التعرف عليها من خلالكم

وصف الاحساس يقول...

ليلي
نورتيني يا قمر
تحياتي